Kızlar benim yumurtalık tembelliğim var bir sene bunu bilmeden denedik çocuğumuz olmamıştı öğrendiğim ay ovülasyon testiyle kürler yaptım hamile kalmıştım şimdi bir kaç aydır kaçamak yapıyoruz olmaz diye düşünüyorum ama şuan adetimi 5 gün geçti grip oldum ilaç kullandım ondandır diyorum ama hep soru işareti de var kafamda böyle olup ikinci kez hamile kalan var mı?