Eski9 kuzu yemesi şart değil, ağzına alıp tkürmesi bile yeterli.tadım ayı sonuçta.öğünlü beslenmelere 9 aylık olduktan sora geçersin.Ben hiç üstemelemedim,9 aylık olana kadar.şuan herşeyi yiyor hemen hemen,soğanı bile rendelemem,ince ince doğrarım yemeğe,o şekilde yer yani.1 haş oldu kızım.