Feyyyzza yanlış anlamayın ama birşey soyliyecem benim bebeğimde hiriltisi vardı ve biz hep doktara gittimizde antibiyotik verip bizi başından saliyorsular ve benim çocuğum o hırıltı yüzünden nefessiz kaldı ve aniden kustu bizde hememn hastaneye götürdük 8 tüp buhar verdiler ve bonsit olduğunu söylediler ve şuan 3vde 4 saate bir buhar veriyorum buhar makinasını kendimiz aldık bebeğim 18 aylık şuan hiç dışarı çıkarmıyorum 2.5 yaşına kadar bironsit atlatmassa aslima dönüşecek ve çok dikkat ediyorum yani diyeceğim o ki bence iyi bir doktora gösterin hirilti çok kötü yanı Rabbim şifa versin cümlemize 🤲