Sevgili anneler acemiyim lutfen bana kizmayin.16 aylik bebegim var.
Vucudunu yikadiktan sonra ,yuz ustu kucaga cevirip kulaklarini tutup basini oyle yikayip su dokuyoruz .Doktora gittik kulak icinde kir birikmis bende gordum bayagi derinde her iki kulaginda ama bir turlu cikmiyor topak gibi.doktor oksibor kulak damlasi verdi kullaniyorum amabir turlu cikmiyor .parmaginida arada kulagina sokuyor 😞😣🥺 Doktor dedi damlayi 10 gun kullan
Banyoda kulaklarini kapatma oturur pozisyonda iken yikanirken kulagina sukacarsa az faydasi olur kiri de yumusatir dedi sizce kir cikarmi kulagina su gitse birsey olurmu icime sinmedi
sizler nasil yikiyorsunuz bana ogretebilirmisiniz lutfen sevgili anneler❤️🤲🏻