Bütün gün ağlıyo gündüz 1 saat belki uyuyor oda banyodan sonra sürekli emmek istiyor gaz damlası sab simplex kullanıyoruz cıkarıyoda. Ne kahvaltı yapabiliyorum ne bişey. Yanımda kimseyok napıcam neler yapabilirim ?? Memede uyuyo yerine koycam uyanıyo evde deli gibi geziyoruz of ya😭😭😭😭 şuanda emiyo diye yazabiliyorum