Benim kızıma 2 aylık kontrolünde demişti doktor kızımda dışındaydı baya. Doktor göbek fıtığı dedi içine bastırdı giriyosa sıkıntı yok dedi. 2 yaşına kadar geçer geçmezse amaliyat ama ben geçmeyeni görmedim dedi doktorumuz. Şuan 3,5 aylık oldu düzelmeye başladı bile. Göbek fıtığının bi zararı yokmuş cnm. Sadece elinle bastırınca içeri gidiyosa korkma