Honki_Ponki çok teşekkür ederim. 🥰🥰 benim baktığım kek tarifinde de gıda boyası diyordu fakat dilerseniz pancar tozu gibi doğal renklendirici de kullanabilirsiniz yazıyordu elimde gıda boyası yoktu. Pancar tozu vardı. Tamamen hayaller gerçekler durumu yaşadım. Kekin kabuğu kahverengiydi kızardığı için öyle sandım ama içini bir kestim sanki hafif kakaolu yapmışım gibi olmuş. 🙈😅