kaymakliekmekkadayifi kızım 10,5 aylık. Sabah uyandığında emziriyorum. İlk uykusundan sonra kahvaltı veriyorum. 1 yumurta sarısı, pekmez, tahin peynir vs. 2. Uykusuna yatmadan emziriyorum. İkinci uykudan uyandığında meyveli irmik ya da sadece meyve veriyorum. Arada ne kadar emmek isterse. Akşamda sebze çorba tarzı şeyler veriyorum. Sebze çok yemiyor akşam yemeği doyurmuyor yani. Sabah da her zaman bitirmiyor. Sabah kahvaltı güzel yapmazsa ya da arada öğün atlarsak aç olduğunu düşünürsem mama veriyorum. Bir de akşam 9da uyuyor 12 gibi mama veriyorum