Busbuss12 Kızlar yeni hamileyim , daha doktorada gidp vitamin kullanamadım , oglum cok emiyor , gunduz gece farketmıyor , karnımdakı bebek için herhangi bi sorun tevsik etmez degilmi? Vitamin eksıklıgı yuuzndn yada cok emmesinden
Kadifemsii Busbuss12 düşük riskiniz yoksa 4 yada 6. Aya kadar emzirebilirsiniz. Bende emzirirken gebe kaldım kızım şuan 18 aylık ben 7 aylık gebeyim zaten süt azalıyor ve tadı değişiyor benim kızım kendisi bıraktı tabi öncesinde azaltmıştım . Yani hamileyken 2 ay emzirdim
Busbuss12 Kadifemsii anladım yani bi sorun olmaz ozaman , cok yoruldum 1 saatte 5 kere meme istedı içti
Kadifemsii Busbuss12 siz azaltmaya çalışın ama dediğim gibi doktorum da tadı değişir kendisi bırakır dedi öyle de oldu umarım sizde kolaylıkla sonlandırırsınız