Merhaba güzel anneler bir sorum olacak bebeğim emmiyor süt sağyorum sürekli 2 farklı danışmanla görüştüm biri 3er saat arayla diğeri 2şer saat arayla mutlaka sağmamı söyledi 2 saat arayla nasıl başedilir benim yarım saatim zaten makine başında geçiyor kafam karıştı siz ne düşünüyorsunuz?