Ben hasta olduğunda her tikandiginda serum fizyolojikle burun yikama islemi yapip baby vac aspiratörle cekiyorum. Normal zamanda da gun aşırı sadece burun yıkama yapip cekmiyorum .
Ayrica baby vac isimli aspiratoru tavsiye ederim elektrikli süpürgenin vakum gucuyle calisiyor. Cok basit. Tehlikeli gibi geliyordu ilk başta . Cocugun rahatladigini gorunce keske ilk cocukta da olsaydi diyorum