Cigdemino Kızım dün 2 yaş aşısını oldu. Bugün akşamüstü hafif ateşi var çıkacak gibi. Aşı bir gün sonra ateş yapar mı? Böyle bir sey yaşayan oldu mu? Ebe ateş yapmaz yaparsa da çok hafif yapar dedi ama dün bir sey yoktu
Cigdemino SeninAnnenBirMelektiYavrm şu an için yok aslında ama kızımı tanıyorum çok hareketli ve çok terler normalde ama terlemiyor ve vücut ısısı çok sıcak geliyor. şu an alnından 36,8 falan gösteriyor ama dediğim gibi genelde böyle olunca gece ateşi yükseliyor malesef
Cigdemino Mlkhrn anladım teşekkürler aslında okumuştum bunu ama ilk gün olmayıp da sonraki gün olabilir mi diye sormak istedim sağolun