Sedali Larinaz 3 aylık bebek için baston fazla erken değil mi yani daha oturamadıkları için kullanışlı olcagını sanmam biraz daha buyumesi gerkekiyo
Sedali Larinaz benim bebeğimde 3 aylık bebek arabasınsq pusetini kullanıyoruz hala daha ufaklar çünkü hiç bi model uygun değil diye biliyorum
Balkizannesi Sedali yatar pozisyonu var baston arabaların yenidoğan bebek için dahil kullanılabiliyor
Slndnz Casual vista, Puset şaseye takılabiliyor, 5 aylık bebeğim halen bu şekilde kullanıyorum. Sağlam pratik bir bebek arabası tavsiye ederim.
Minik18 Merhaba ben satyrum 130 tl ye letgoda var kocaelinden travel değil baston gibi çok hafif yatr pozisyonda da kullniliyor