Sevgili anneler, 45 günlük bebeğimin uyku problemi var ilk günler uyuyordu 3 haftadan sonra gaz sorunu olunca uykuları dağılmaya başladı deliksiz uyuma süresi o kadar az ki, gazını çıkartsa rahat olsa bile yine de uyumuyor o kadar uykusu olmasına rağmen resmen direniyor özellikle gündüz bu sorunu çok yaşıyoruz, geceleri bir tık daha iyi ama o da yetersiz. Bazen emdikten sonra memede uyuyakalıyor yerine yatırıyorum uyanıyor çok huzursuz, mesela bugün 1 saat anca deliksiz uyumuştur onun dışında hep 10-15-20 dk belki dalıyor sonra çığırarak geri uyanıyor. Bazen uykusunda hafif hafif inliyor. Bizim gibi bu durumu yaşayan var mı? Çok üzülüyorum bu kadar küçük bir bebeğin uyuması lazım ki sağlıklı büyüsün. 40dan sonra düzene girer dediler ama henüz bir değişiklik yok 😔