Feyyyzza Kızlar bebegim 10 ay 20 günlük bundan 10 gün öncesine kadar her gece 9da yatar sabaha kadar uyurdu 7 ye kadar uyanmadan. Ama 10 gündür 12 1 den aşşa uyumuyor. Gündiz uykusunu teke düşürdü zaten. 10 da uyutuyorum deli gibi uykusu oluyor 11 xde geri kalkıyor. Geri yatırıyorum 12 de geri kalkıyor. Yatırıyorum 1de bidaha kalkıyor. Yatırıyorum bidaha kalkmıyor. Ama neden gül gibi uykusu bozuldu? Sabah 7 de kalkıyor 12 de anca uyutabiliyorum 3 de uyandı mesela bugun öglen hala ayakta. Dahada uyumaya niyeti yok uyutsamda uyanıcsk sürekli. 10 gün öncesine kadar iki uyku yapıyordu hemde aksam 8 de bile yatırsam sabaha kadar uyanmıyordu. Şimdi nasıl tekrar 9 da uyutsam kalkmaz. Nerde yanlıs yapıyorum nolur yardım edin.
elifizm Feyyyzza 10 aylık bebek tek uyku in çok küçük yorgunluktan bile uyumaması yüksel ihtimaldir. 10 aylık bebek günde 2, 3 uyku yapabilir. Diş dönemidir yada yeni bir beceri kazanmıştır uykularo kaçıyordur yönetim sizde. Ama tek uyku asla çok küçük daha
esrefiMahlukatAnasi Feyyyzza benim oğlum da dün 11 aylık oldu, yaklaşık 15 gündür bizde de durumlar aynı. 21.00da uyuyan bebek gitti, en iyi ihtimalle 23.30u buluyor uyuması. Bilmiyorum ne yapacağım.
Feyyyzza elifizm lütfen bekliyorum. Kızıma neler oldu bilmiyorum ama sanki uslu uykuyu seven cocugum gitti yerine baskasi geldi.
Canss3535 elifizm @Feyyyzza benimki de saatini kurmuş gibi gece 1 buçukta önce tam dalamiyor uykuya anlamadm gitti
elifizm Feyyyzza bakın diş dönemi, yeni beceri kazanamak , stres , vs çok şey etkileyebilir. Geçici bir dönemdir uykuları hep düzenli ise. O yüzden siz sakinleştirip twkrar yatırın , ışıkta oturtmayın. Sadece tek uyku için çook çok erken
Elifffko 9ay 12 günlüğüz aynı sizin gibi 10 gündür kafayı yememe az kaldı. 8.30 da yatan cocugum 12 lerde uyumaya başladı ınanamıyorum ve sabah 8 mutlaka kalkıyo geçte yatsa. Bi kaç gündür 8 de odaya girmeye basladık beraber uyuyo 9 da kalkıyo eger zorlarsam 10 da tekrar yatıyo. Bu sekılde zorlaya zorlaya oturtmaya calısıyorum bende
nur-nr_123 Feyyyzza bunun başka yolu yol cnm uyku eğitmenlerine sormuştum bn uyku saatini yatışmsaati düzenlemek için her gün yarım saat öne çekerek demişlerdi 🤷🏼♀️
Feyyyzza nur-nr_123 çekmesine çekerim ama tekrar uyansın istemiyorum 😌 cünkü 40 günlükten beri düzenimiz vardı 9 dedimmi sabaha kadar kesintisiz uyurdu
Feyyyzza elifizm çok düzenliydi hemde canım ya. 9 dedim mi yataktaydı dahada uyanmazdı iki dişi çıktı bir ay oldu sanırım cıkalı. Bide mesela sallıyorum suan ayaklarını titretiyor sürekli. Hani gaza basip çekermiş givi ayakları
elifizm Feyyyzza muhtemelen üst dişler geliyor olabilir yada başka bir sıkıntısı var mı gün içinde huzursuz mu keyfi nasıl
nur-nr_123 Feyyyzza anldm bnm oğlum hep desteksiz kendi uyudu 22 aylık sabaha kadar deliksiz hastalıkd ışında uyanmaz uyku eğitimi konusunda hatırladım bu şekilde her gün yarım saat öne çekerek başka nasıl olur bilmiyorun