Merhaba Anneler :) kızım 1 yaş 2 aylık şu an hamileyim sağlık ocağında emzirmemde sakınca olmadığını söylemişti hemşire bu gün doktor sütten kesmemi söyledi düşüğe sebep oluyormus . Benim gibi hamile olup emziren var Mı yada çevresinde bu durumda olan . Ben bi kaç ay daha emzirmeyi düşünüyordum kızım memeye bağımlı çok zorlanacağımızı düşünüyorum . Emerek uyuyor . Normal süt veriyorum sevmiyor midesi bulanıyor