Ylmzkbra06 Kızlar 4.aylık aşısında hemşire demir ilac8 verdi ama onu kullanmak istemiyorum açıkçası. Doktorumuz da bize bestiron damla verdi . Kullananlar var mı acaba, kabızlık falan yaptı mi hiç.