Leyla0613 evet 3 öğüne çıkıyorum 3 gün tadım sonrası doktor randevusu var yeni liste verir zaten kahvaltı için falan. Valla bebeğim zaten çok düşkün memeye, ek gıdaya geçince de bi değişiklik olmadı aynı şekilde emiyor. 🤷🏻♀️ Ama yarım çay bardağından az yiyordur. Yoğurt çok sevmedi mesela çok yemiyor