Danerys Esranur130213 çok çok iyi almışsınız valla. Ben ebebek kodlarıyla alıyordum hep ona rağmen aldı başını gitti fiyatlar
Nltka Bende sleppy molfix bim bezi herşeyi denedim belirli bir aya kadar hi bir bezde sorun yaşamadım ama büyüdükçe çişide arttı . Prima aktif kullanıyordum . Sonra bir ara prima günlük rahatlık kullandım . Ve ona alıştı . Aşşırı ince kağıt gibi bir bez . Diğer primalara göre çok ucuz . Başka bez bağlayınca sürekli çekiştiriyor Kalın bez sevmiyor . Emiciliği güzel tavsiye ederim
Danerys Nltka aaa gördüm onu da bir kafam karıştı aslında denenebilir cidden. Fiyatı uygun baya taşırma falan olmuyor mu
Nltka Danerys kakayı hiç taşırmadı Çişi de gün içinde hiç taşma olmuyor ama nadiren bazen geceleri taşma oluyor çişte çünkü uyumadan önce çok sudur süttür birşeyler içiyor ondan oluyor bezin kabahati yok 😅
Gmomboys Danerys 3+ beden kullanırken belinden kaka çıktı.ama 4e geçtiğimden beri olmuyor kaka da eskisi kadar sıvı ve sık değil artık..valla sizin durumda en sağlıklısı ufak paketler denemek sanırım.birimizin mğkemmel dediği diğerini mahvetmiş oluyor.bi de size sorayım aklımda şey var gece için ayrıca prima mı alsam dşüncesi.ben gece bez değiştiriyorum.emicilikle mi alakalı bilmiyorum ama bezi doluyor (çiş) ve rahatsız oldugu için uyanıyor ben de o halde bez değiştieiyorum.prima da gece tak sabah al mı oluo
Danerys Gmomboys oluyor valla. Primadan aşırı memnunum. Takıyorum sabah şişmiş oluyor bez. Bir kaç kez merakımdan elledim baktım. Cidden kupkuru.
Danerys Lilav21 yaa hiç bilmiyorum biz babyme ile başladık çişi tepesindeydi. Anneannelrr babaanneler prima aldılar o ara. Eee bu sefer de primaya alıştı. Bir denedim birinden molfix pişirdi hep yavrumu. Korktum ben de ama son zamlardan sonra değiştireyim dedim
kubr_pak Danerys Ben doğduğu günden itibaren prima harmoni kullanıyordum, çokta memnundum ama malum zamdan değiştirmek zorunda kaldım A101in soffio bezini denemek için aldım, deneme paketini, prima kadar memnun kaldım tavsiye ederim
Danerys guzellanne bunu da bir denemek lazım aslında sipariş vermiştm. E bebek siparişimin üstüne yattı. Gönderirlerse onu da deniycem inşallah 😂
kubr_pak Danerys Evet 17 tanesi 95 lira olmuş, günah yani o kadar paraya A101 bezi denedim memnun kaldım, elimdeki primalar bitince A101 bezi almayı düşünüyorum
Elfvli Danerys sleepy extra pişik yaptı. Sleepy in bio natüral daha iyi geldi şuan onu kullanıyorum. Ama önlem, bebem natural, ozellikle evy baby bunlari da deneme ürünü olarak denedik hepsi iyi geldi. İçlerinden en memnun kaldığım evy baby oldu.
Gmomboys Danerys ay kalitenin gözünü seveyim ya😊premium mu aktif bebek mi acaba.bu postta siz prima bırakmaz biz primaya gecermişiz😂😅
MerAyaz Danerys 7 ay 9 günlüğüm bebeğim bembeyaz azıcık bastırıp öpsem dudagımın izi çıkacak kadar hassas tenli ve doğduğu andan itibaren temiz içerikli ve uygun diye sleepy kullandım. Hiç bir sorun yaşamadım😊