Bebegin alerjidi var ama neye belli degil süt ürünleri yumurta yemıyorum sadece vücudundaki kızarıklık ıcın böyle bi. Teshis koydu doktor suan sütüm yetmedigi için aptamil pregomil as kullanıyoruz kötü kokuyo tadıda öyle özel mama diye kakası artık hep koyu yesıl kına gibi ve pis kokuyor bu normal mi bi üşütmesi falan yok huzursuzlugu yok kakasını 3 gunde bi flan yapıyo yesil olması normalmi yarın doktpra gidicektik degiştik dktorunu ilgisiz oldugu ıcın dpktpra sorucam tabi yarında siz böyle yasadınız mı