Gmomboys Ben hazır paketli seviyorum çünkü onlarda koruyucu oluyor oda koku yapıyor bittikçe pastaneden 1 kg sipariş veriyorum oda 80 adet yapıyor buzluya koyuyorum yapacağım zaman çıkartıp yapıyorum onunda baya pasta çıkıyor hem uygun hem lezzetli oluyor