Kızlar bebeğim şu an 4 ay sekiz günlük, dün kontrolümüz vardı üç tane aşı oldu dünden beri inanılmaz huzursuz belirli saatlerde sürekli ağlama halinde atak mıdır nedir bu beni vurdu vurdu duvara attı 🤦🏻♀️ kakasını da her gün yapar ama zorlanarak yaptığı için doktor zeytinyağı önermişti kaşık biberonla vermeye çalıştım ama boğulur gibi oldu Allah korusun nefes alamadı çok korktum hâlâ elim ayağım titriyo keşke ağlamasa sabaha kadar oynarım ben onunla ama o üzüldükçe ben kahroluyorum