Canselaltnts benim oğlumda o zamanlar pusetinde uyuyordu beşikte salliyorduk uyumazdi ayakta uyumazdi sadece arabasına puseti takip ev içinde öyle uyurdu doktor çok uzun durmasın beli ağrıya olur demişti bizde soyel bir çözüm bulduk arabayı sadece evde kullandık pusette uyutup odasına yatağına koyduk böylelikle uykuya geçip pusette uyuyup kalmıyordu Max pusette uyuyana kadar 10 dk duruyordu doktor bir sakıncası yok bu kadar durmasının demişti sonuçta saatlerce yolda arabada oturuyorlardı demisti. Şuan oğlum 14 buçuk aylık hala pusette sallayarak uyutuyorum 😂