Hellopelo 16 aylık bebeğim var süt alerjisi var çok zayıf kaldı anne sütü alıyor diğer gıdaları hiç yediremiyorum bu mama geçti elime kullanmak istiyorum ama nasıl kullanılıyor bilgisi olan var mı acaba teşekkür ederim
Hellopelo Deleted0089 hiç normal mama da kullanmadım kaç ml suya kaç ölçek koymam gerekiyor aslında ben muhallebi kıvamında yapmak istiyorum acaba öle kendim ayarlayıp yapabilir mıyım
Bibebisgordumsanki Hellopelo Mamanin kutusunun ustunde yazar ölçüleri. Ama mamaları olmasi gerekenden kati yapmak bobreklere zararlı diye biliyorum. Yapmadan önce iyice araştırın sonra zarari olmasin bebise