Kubracaag ülkemizde sanki herkes çok dürüst, herkes olması gerektiği yerde, herkes adaletli, herkes erdem sahibi de biz öğretmenler düzeni bozuyormuşuz biz öğretmenler üç kagitciymisiz gibi gösteriliyor. Arkadaşım hemşire bir yıl boyunca raporlarla işe gitmedi. Biz de rapor peşinde koşmak istemeyiz ücretsiz izne ayrılmak isteriz ama bu hayat pahaliliginda borç içinde kalırız izin süresince. Soruna gelince doğum iznim bitince benim doktorum 40 günlük heyet raporu verdi. Kurumum sahte olduğunu dusunmedi yoksa inceleme başlatırdi.. Kendi doğum yaptığın doktoruna danış.