Babybus_ Merhaba 😊 Bebeğim 45 günlük tam olarak gece gündüz kavramını ne zaman biliyor acaba akşamları ışık kapatmaya baslamalimiyim ?
Alyaprenses Babybus_ ışıklara ilave olarak sesler azaltılabilir daha yavaş bir tona geçilir konuşmalar vesaire ondan bile fark edebiliyorlar
Yica Babybus_ 1.5 aylıkken başlamıştım gece lambasını kapatmaya. Zaten lambaya bakacam diye uyumuyordu
Rubab_Mommy Babybus_ Evet artik ayirt ede bilir.Gunduzleri işikli ve sesli ortamda uyutmaya geceleri ise loş işik ve sessiz ortamda uyutmaya ozen gosterin🌸
Egeberk Babybus_ bende doğduğu andan basladim ama öğrenir birşey olmaz gece Los ışık daha kısık TV ama sizin sesiniz normal olsun ki ilerde o sesten uyanmasın 🥰
nefesinannesiii Ben doğduğu günden beri hava kararınca ışık açmam tv kapanır sessizlik olur şuan 4,5 aylık geceyi gündüzü biliyo
Mom544154 Babybus_ doğduğundan beri geceleri bizle uyur gündüz uyanır. Gece ışığı hiç açmazdık. Koridora takın gece lambası acıkdıkça emzirir bırakırsınız
Babybus_ Mom544154 Yica geceleri ışık açık uyuyodum bende şimdi bu aksamdan başladım emzirirken fener yakıyorum uyuyunca kapatıyorum cok teşekkür ederim ♥️😊♥️♥️
sarmaliklahana Babybus_ Evet anlıyorlar ne kadar erken başlarsan o kadar iyi bende erken başlamıştım. Odada ışık açıksa gece de ols a uyanıyor oynamak istiyor ama yatak odamızda gece lambası var orada uyansa da oynamıyor geri uyamaya calısıyor. 3.5 aylık
Babybus_ sarmaliklahana Gamze00777 OncedenGurme gece isigimiz hep kapali yatiyoruz aslinda doğduğundan beri sadece emzirmeye aldigimda telefondan fener aciyordum ama bazi geceler esim olmuyor malesef sabaha kadar isik acik yatiyorum ama onuda yapmayayım artik alışması icin sizce dogru yapmismiyim
Gamze00777 Babybus_ 40 çıktıktan sonra kapatabilirsiniz aslında. Ama ben doğduğundan beri kapatıyorum hiç sevmem uyurken ışık açık olmasını. Gece lambası işimi görürdü gece alt üst değiştirmeye