Tinymom bence bebeğe göre değişiyor bu, 2 ay uyku eğitimi aldım bir dünya para vererek hiç ilerlemediğimiz gibi bir de kolumu sakatladım, memede uyuyordu, kucakta dolaştırarak unutabiliyordum onun dışında, meme desteğini kesicem diye kolumu sakatladım. 🤣 en sonunda uyku eğitmeni çocuğunuz alerjik olduğu için uyumuyor dedi 10 aylık olmuştu bu arada eğitime başlamadan doldurduğum formda belirtmiştim alerjik olduğunu 🙄 4. aydan önce başlayamıyorsun zaten. Sonra diş çıkarmaya başladı arka arkaya 8 diş çıkarttı o dönemin bitmesini bekleyin vs derken çocuk 8 aylık oldu. Bu seferde iyice emerek uyumaya başladı. Ama tecrübe ettiğim husus şu, emerek sallanarak vs bir destekle uyuturken tam uykuya dalmadan desteği kesip uyumasını sağlarsan daha uzun süreli uyuyor yoksa sürekli o dönem için 45 dk lık döngülerle uyuyordu 45 dakikada bir uyanıp desteği istiyordu. Hiç emzik almadı ama bana göre emzikle uyusa daha kolay kendi kendine uyurdu emdiği için emzik biberon ve uyku arkadaşını kabul etmedi, tek şansım gündüz uykuları düzenliydi ve gece en geç 20:00 de uyutmuş oluyordum her gece aynı saatte uyuduğu için uykusu geliyordu ama sabaha kadar durmadan uyanıyordu. Emmeye devam ettiği için bu sefer gece uyanıp emip uyuyan çocuk bazı geceler saatlerce emmesine rağmen uyumamaya başladı. Şu an 22 aylık hala gece emiyor. 2 yaşına gelince emzirmeyi tamamen bitirecem. O zaman kesintisiz uyur diyorlar 😫 inşllh doğrudur.