Merhaba kızlar 42 günlük bebek sahibiyim 3400 doğdu 3 gün sonra doktora gittik kilo düşüşü yaptı normal dedi iki hafta sonra tekrar gittik doğum kilosu a ulaşmış iyi dedi doktor sonra 40. Gününde gittik 3600 çıktı bebek yani 200 Gr almış ve doktor az dedi ve mamaya başladım anne sütü artı mama mama vermeden önce idaririni kakasını güzel yaoiyor aç bir çocuk değil yani sutumde geliyor emdirmeden 3 saat sonra sütümu sagdim iki memeden 50 CC süt cikti az değil mi bu sutum mu azaliyor korkuyorum lütfen cevap verin