Anne sütü kaynatılmaz sadece s7cak su içerisinde ısınması sağlanır birkere çözülmüş anne sütü tüketimelidir aradan 1 saat bile geçse tekrar ısıtıp vermeyin bakteri üretir oyüzden tükettiği kadar poşetlere koyarsanız kolaylıkşa bitirebilir sütünüzde boşa gitmemiş olur 😊