Wanderlust be safe kullanıyorum bebeğim 6 aylıktan beri, izofiks olmayanından, 3 kademeli yatırabiliyorum önündeki koltuğu iyice öne çekiyorum zaten ben yanında arka koltukta oturuyorum ama yatırınca araba tutuyor. Onun dışında çok mutlu oğlum şimdi 22 aylık bazen kısa mesafe diye oturtmakla uğraşmak istemiyorum hemen işaret ediyor beni oraya koy diye 😄 bebeğim hep uzun boyluydu bacakları da uzundu bu arada, hiç sıkışmadı ama arabamız SUV model içi geniş ön koltuğu da çekince hiç değmiyor