Kubra3468 kıyıköy var en yakın hem deniz görüyorsun hem de içinden nehir geçiyo deniz bisikleti ile falan geziyosun ama öyle çok büyük bişi beklemeyin hayak kırıklığı olur yemek yönünden zayıf düzgün bi cafe vs yok. Gidilir mi gidilir ama beklentiyi minik tutarak 😁