Kızlar bebeğim zar zor mama içiyor içtikten sonra da hepsini kusuyor. Doktor tahlilleri temiz dedi eğer devam ederse gastroloji ile görüşün dedi bizde randevu aldık. Sorum şu formül mamasının yerini kaşık mama tutar mı? Kaşık mama ve ek gıda ile devam edebilir miyim? Durumu yaşayan tecrübeli anneler yardım edin 😔 Bebeğim kaşık mama ya da ek gıdayı kusmuyor.