efe_cigdem bebeğim 6.5 aylık 120 cc içiyor geçenlerde burda bir arkadaş bebeğinin 1 yaşında olduğunu ve 120cc içtiğini söyledi 150 max.180 i aşmıyorlar ben aventin biberonlarını hiç beğenmediğim doğduğundan beri Dr Browns kullanıyoruz gaz için birebir... birde indirimden Mamajoo nun biberonunu alıp denemiştim ondanda memnun kaldım dr brownslar 150 cam mamajoo 250 pp bşde dr browns pp var büyük ama 180 cc yi hiç geçmedim