Gkcgns ben aynı durumdaydım sadece battaniyede duruyodu hamal beşik aldık hayat kalitemiz arttı, birde orhan osman kolik bebeğiniz ağlamasın 3 müptelası olduk😇
ayaklarını ısıtayım derken fön de sustuğunu farkettik bi süre kullandık ama zararlıymış zaten çocuğum 2. Ayda 500 gram aldı almadı.
doktorumuzda sağolsun probiyotikten başka bi damla vermesi benim de acemiliğim gidipte almadık çocuğu kıvrandırdık he birde doktorumuz belli saatlerde ağlıyorsa kolik olduğu içindir demişti ben ya hastaysa nası ayırt edeceğim ağlamasını diyince hiç bi şekilde susmaz demişti 🤓bizde 6 da başlayıp 11 e kadar devam ediyordu 3 aya doğru bitti
Kucağınızda dışa dönük ayakları karna doğru oturur pozisyon yaparsanız rahatlıyorlar birde babası böyle koluna koyardı yüz üstü sallanır gibi onda da çok rahat ederdi