Jellyboo Sizde durumlar nasıl? 3 yaş sendromuna girdimi sizinkiler? Benimki baya baya iki hafta önce giriş yaptı galiba. Bugün mesela sabah kahvaltıda zeytin tabağını yere fırlattı heryer cam kırığı oldu. Neyse dedim sinirlenmemeye çalıştım. Öğlen babası iki saat gezdirdi. Eve geldiği gibi dolabını komple yere sermiş bütün oyuncaklarını eve dağıtmış. Sonrada tuvalete gidip ayakta tuvaletini yapmak isterken üstüne işemiş. Her yeri topladım temizledim geri geldim salona bi baktım evdeki tüm poşetleri eve dağıtmış ve mutfak dolaplarını yere indirmiş😭😭. Bu tür yaramazlıkları ger çocuk yapar ama benimki bunları öfkeyle yapıyor. Sürekli sinirli hırçın, ilgilensemde değişen bişey yok. Konuşsamda güzel güzel kızsamda hiç umursamıyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️. Ben bu çocuğa nasıl davransam artık hiç bilmiyorum.
1Ana2Evlat Jellyboo Allah yardımcın olsun bacım benim oğlan da 3 yaşında kasım 25 de girmişti baya zorluklar yaşadık ama şuan fazla bişey kalmadı çok şükür inşallah sizde kısa sürede geçer çok zor gerçekten 1 yaşında kızım var bide biraz zor atlattık valla
Jellyboo 1Ana2Evlat inshallah bizdede geçicidir. Benim oğlum aslında sakindir evde hiç bir şeyi ellemez. Son iki haftadır oğlumu tanıyamıyorum.
Mommysharkdoodoodoodoo Nisanda 3 yaşına girecek oğlum. Benzer durumlar yok ama inatlaşma çok. Mesela kediye kedi diyorum kedi değil ki o sarı kedi diyor. Uykusu var uyumak istemiyor huysuzlanıp ağlıyor ama daha sohbet edecektik diyor. Anneannemi arayalım diyor arıyorum istemiyordum neden aradın kapat diyor. Acıktım diyor hazırlayıp koyuyorum ben aç kalmak istiyordum diye ağlıyor. Sonra afiyetle yiyor ama. Daha neler neler… Balıklar neden suda yüzüyor dışarı çıkaralım gezdirelim diye ısrar ediyor 😁 doğrudan çeneyle isyan
Betlcelik Mommysharkdoodoodoodoo 3 buçuk yaşından ki kızımi anlattın valla demin babası bluzun ıslanmış değiştirelim kızım dedi kızdı ağlıyor bağırıp duruyor 🤔 bide bu günlerde Barbie oynayalım diyor 2 dk oynuyoruz uff sıkıldım diyip dağıtıyor oyunu
Jellyboo Mommysharkdoodoodoodoo inatlaşmayı yazmadım ama bizdede var aynısı. Mesela oyundan yemek yapar bana yemem için getirir yerim bu defada niye yedim diye ağlar. Bugün anneannesine gitmek istedi götürdüm vardığımızda arabadan inmek istemiyor😩😩.
ikizminikler Mommysharkdoodoodoodoo ama bunlar çok şeker 😂😂 Allah yinede başıma vermesinde başkasında duyunca hoşuma gitti 😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣
Mommysharkdoodoodoodoo Betlcelik Ya oyunlarda hiç sıkıntı yok yeter ki oynayalım ona ama oyundan ben sıkılıyorum çünkü bir oturduk mu ciddi ciddi saatlerce oynuyoruz ve çok uyumlu oluyor o sürede. Ama bir mutfakta işim olsun banyoya gideyim falan kıyamet kopuyor ben de bulaşık dizeceğim benim de çişim geldi ben ben ben
Jellyboo Betlcelik evet aynısını benimkide yapıyor oynarken oyuncaklarını yerlere atıyor oturup ağlıyor sonrada. İnshallah en kısa zamanda geçer.
Betlcelik Mommysharkdoodoodoodoo mutfakta yardım etmesine ses etmiyorum artık onada bir şekilde oyun oluyor diyerek yemek yaparken mutfak savaş alanı oluyor ama en azından gözümün önünde yoksa içerde ne yaramazlık yapicak belli olmuyor.
Mommysharkdoodoodoodoo Jellyboo ama sizin dediğiniz gibi fiziksel inatlaşma henüz yok eşyalara zarar vermiyor en fazla beni tehdit eder Hole gider orda oturup ağlayacağım der peki oğlum sakinleşince gel derim orda ağlama numarası yapar. Babasına çok eziyet ediyor. Sürekli onu bana şikayet halinde 🥺
Betlcelik Jellyboo inşallah benimki 1 aylık kardeşi var ondan dolayı sanırım diyordum ama 3 yaş sendromuymus 😄
Jellyboo Mommysharkdoodoodoodoo inshallah olmazda nasıl tepki veresem inanın bilmiyorum artık. Beni sürekli öpen sarılan oğlum bugün kafama elma fırlattı. Herkesin dikkatini çekiyor özellikle bana yapıyor bunları.
Mommysharkdoodoodoodoo Jellyboo işte nazı size geçiyor başkasına yapsa aynı tepkiyi almayacak biliyor işini
SonSerce Jellyboo benim öyle bir imkanım da yok. Sabahtan akşama- akşamdan sabaha 3 senedir aralıksız beraberiz. Az önce babası niye işe gitmiş, oyun oynamayı unutmuş, çişi yokmuş, bir ton ağlama çığlık kıyamet istiklal marşı ve kapanış çok şükür 🤲🏼
Mommysharkdoodoodoodoo Betlcelik Ya evet işte o konuda ben de gözümden ayırmazdım bir kere babaya emanet ettim ama beni dinlemedi oğlum koltuğa çıkma dedim çıkıp atladı kolu kırıldı