Mom5457 kufkedisi bende de var buna benzer fiyatta bence düşmeyin 350 hatta 400 ideal bu beşik için. İnşallah satarsınız
kufkedisi Mom5457 açıkçası böyle öğrenince diğer sitelere 400 450 olarak attım. Burda 350 olsun bakalım kime kısmet olursa çok teşekkür ederim maksat nakite çevirelim elimden çıksın 😊
biruykusuzanne kufkedisi aynen kuzu dene orada hem elden satarsın belki yakındakiler daha rahat ulaşır
biruykusuzanne kufkedisi aynen benimde yerim yoktu birde evim sobalı oturma odasında svava Hamak var onu kullanıyorum orada yatıyorum mecbur beşikte yatak odasında kalmıştı büyüyen Beşikti daracık kalmıştı o da zaten kullanmıyorum satayım bari dedim bende
snowflake Üstte kalsın alan annemize de şimdiden hayırlı olsun 😊 happy mom kullanıyorsaniz oraya da paylaşın derim belki ihtiyacı olan anne vardir
kufkedisi EbruCAGLAR58 parçalarını söküp kargo yapabilirim veya bizim burdan esenlere kamilkoç otobüs geliyor ona verebilirim daha uyguna gelir kargodan