Az önce Instagram’da gördüm doğrudur umarım ve bence olması gerekiyordu o ailelerde bir üzülüyorum çaresizlik çok zor heleki tedavisi varken az çok demeden gece gündüz bebeklerini bırakıp para toplayabilmeye çalışıyorlar. Bence herkes ama herkes yaptırmalı sizler neler dusunuyorsunuz