Adakus1 canım iyi araştırdınmı?Bir arkadaşım çok araştırmıştı kızı 2,5 yaşında ve kesinlikle ayrı yatmak istemiyordu eşi de doğuda calisiyordu ve hep kızıyla yatıyordu kaç pedagogla görüştüyse bireyselleşme,sosyalleşme ve özgüven kazanmada çok sıkıntı çeker 3 yaşına kadar ayırmış ol demişlerdi geneli,