mehmel54 merhabalar, umarım normal bi durumdur
mehmel54 merhaba, diğer arkadaşların da dediği gibi burun temizliğine dikkat etmenizi öneririm. Ben aynı dönemlerde ufak hırıltıları tıkanıklığı dikkate almadım, serum fizyolojik de yapmadım tıkanıklık ilerlemişti, çekiyordum bir şey çıkmıyordu burnundan en sonunda tıkandı yoğun bakımlık olduk… şimdi 3 aylık her gün 1 kere bazen sabah akşam temizlerim hala burnunu. İyileştiren doktorumuz da özellikle en büyük hata doğumdan itibaren burun temizliği şart demişti. Ne olur ne olmaz aktarmak istedim. Siz endişelerinizi doktora da danışın içiniz rahat etsin. Boğazda hırıltı bazen orada gelişmeyen bir kemikten dolayı da olabiliyormuş belki balgam değildir.