Merhaba benim de hamileliğin ortalarında bulanık görme olayım başlamıştı doktorum ona söylemedim diye bayağı kızmıştı çünkü tansiyonum filan da yükselmişti .Gebelik zehirlenmesinden şüphe etti sonunda ve 36 haftalık yüksek tansiyon sebebi ile gebelik zehirlenmesi geçirdim .şu an ben de hala bulanık görmeye devam ediyorum göz numaramda küçük bir değişme var ve gözlük kullanıyorum.