Kızlar brakıyom kendi haline ama yapmıyo ıkınyo ağlamaktan helak oluyo mevbur yaptıryırum ya fitille yada zeytinyağına batrp ucuna titreşim veriyorm öle sıçıyo çişte sorn yok yapyo hep ama büyüğü hep dedğim gibi mecbur ben yaptryom öle rahatlyo böle olan varmı nezman düzelir 😔