gokgulmet Kızlar selam aranıza yeni katıldım 5 gün önce sezaryen doğumum oldu dikişlerin oldugu yerde gerginlik hissi var ya ve ağrı o ne zaman geçiyor
2007 gokgulmet daha cok yeni dikişlerin canım kişiye göre değişir tabi am abenm hala agrıyor sezaryen yerm 6 ay olacak
Nisanannesiiii gokgulmet geçmiş olsun daha çok yenisin bol bol yürü ağrıyor ama yürümek çok iyi geliyor. kişiden kişiye değişir benim tam toplanmasi 2 ayı buldu. 9 ayligiz su an da çok şükür hiic bir ağrı sızı üşüme vs. Yok 🤣
Nurayibrahimefe 2007 benim 16 ay oldu hala sizlar suyla bir isim olunca soguk alinca agir is yapinca bu aci hep bizimle kalacak sanirim