Merhaba hanımlar bebeğim 5 ay 29 günlük 2. Kez idrar yolu enf. Oldu 😔 o kadar dikkat ediyorum ama oldu işte antibiyotik kullanıyoruz o da bağırsaklarını bozdu bebeğim ilk kez pişik oldu. Sorum şu lansinoh göğüs ucu kremi pişik te kullanan oldu mu acaba? Kullanılıyormul sanırım ama merak ettim kullanan varsa yazarsa sevinirim.