bestekar11 Merhaba hanımlar sizinde başınıza böyle bir şey geldi mi? Benim sütüm yetmiyor mama ile ek takviye yapacağız ama bebeğim biberonu ememiyor kaşıkla veriyorum. Philips event biberon kullandım. Sizce biberonla mı alakalı yoksa bebeğim istemiyor mu
Annebebek58 bestekar11 benim bebegimde almiyordu sizin gibi kasikla verdim kasikla vere vere tadina da alisdi sonra biberonla teklif ettim emdi sonunda
MasalSeda- bestekar11 benim bebeğimde emzik biberon almadı. 10 aylık olduk hâlâ olmadı. Bir çok marka ve çeşit denedim ama faydasız.
Mehfam bestekar11 kaşıkla içiyorsa biberon da vardır sorun benimki her türlü reddediyor mamayi biberonu kaşığı
Alyaprenses Annebebek58 benim bebeğimde aynı biberonu almıyor kaşıkla nasıl verdiniz kaşığa damlatma yoluyla mı verdiniz yoksa özel bir aparat falan öı kaşık biberon mu kullandınız
Annebebek58 Alyaprenses yok canim normal tatli kasigi ile veriyordum ama bebek kucukse 3 ayi gecmediyse yani cay kasigi ile yavas yavas icir