Bubenimoykum benim kızım da şu an 7 buçuk aylık. Dışarı çıkardığımızda ağlaya ağlaya katılıyordu. Mümkün değil pusetinde durmuyordu. Biz de pek çıkarmıyorduk açıkçası burnumuzdan gelecek diye. Şimdi hava soğuk da olsa 5 dk çıkarıyorum evde hepten yabani olmasın diye. Çıt çıkarmıyor çok yabancılıyor. Arabaya binemezdik ağlamaktan. Şimdi Allah’a şükür daha iyi. Bize de hep ağlasa bile çıkın alışsın dediler dinlemedik, siz de çok olmamak kaidesiyle bence mızıklansa bile çıkartın. Sonra çok şaşkın oluyorlar. Zaten pandemiden dolayı doğru düzgün insan görmüyorlar evde tıkıldık