Gul-nur Kızlar merhaba geçen hafta sezeryan ile doğum yaptım. Doktorum 10 gün sonra dikişlere bakmak için kontrole çağırdı. Bu kontrol de ücret ödüyormuyuz?
Bebegimm1 Gul-nur hayir odenmiyor bebek icinde odenmiyor benm gitiigim hastanede ilk 15 gun anne bebek icin muayne tahliller ucretsizdi
shawty Gul-nur Bende özelde yapmıştım doğumumu ve doğum sonrası kontrol olarak sıra aldığımız için herhangi bir ücret ödemedik 🙂 sizde ödemezsiniz eğer doğumdan sonra ilk kez gidicekseniz.