Meli Canım benım bebegımde anne sutu cok az aldı ıstemedı benı emmek mecbur mama takvıseyı yaptık bebegım 3.ayına kadar cok guzel yıyodu mamayı hatta doktora bıle gıttım cok yıyo dıye ama son bır aydır o kadar az mama yıyokı gun boyu 150 cc içirene kdr mahvoluyorm meyve pürelerine basladım gun ıcınde onları yedırıyorm suan 4 aylık doktorm basla dedı yoksa tüm gün ac yanı