Almanyada yaşıyorum Oğlum 9 aylık 4 aydır geçmeyen ateş grip belirtileri vardı kaç kere doktora götürdük ama hep normal dediler eve gönderdiler bazende hiç bakmadılar. Kulaklarını çok çekiyordu ağlamaktan helak oluyordu kbb doktoruna gittik enfeksiyon olmuş dedi sonra sıvı birikmiş ama küçük müdahale edemem dedi . 2 ay böyle geçince Bende sivasa gitmek için bilet aldım çocuğa düzgünce baktırmak için. Sivas gittim direk kbb randevu aldım baktırdım 20 gün antibiyotik içti öyle geçti kulağı sonra Almanya’ya gelmeme 3 gün kalası oğlum yine çok fenalaştı bende direk osman gönülala randevu aldım kendi muayenehanesinde bakıyor. Oğlumun şikayetleri üzerine alerji testini kan testini yaptı. Oğlumda yumurta küf ev tozu fındık fıstık soya proteini alerjisi çıktı. Kan değerlerinde gran 0.1 lym 92 çıktı doktor normal olmadığını haftaya tekrar kan alması gerektiğini söyledi ama benim zamanın olmadığı için ertesi gün gittim baktı 0.1 olan değer 0.4 olmuştu doktor bi sıkıntı olabilir ama yinede yükselmesi güzel dedi. Ve ben 3 gün sonra Almanya’ya geldim oğlum o gecesi 40 dereceyle yandı 3 gün idare ettik baktık olmuyo acile geldik yine bakmak istemediler bizde kan sonuçlarını gösterdik ve sonra kan aldılar yüksek enfeksiyon var yatış yapcaz dediler 😞 ikili antibiyotik tedavisi başladılar ama enfeksiyon hiç düşmeniş 3. Gün oğlumun yüzü kabardı şişti alerjik tepki yaptı bu yüzden kestiler şuan şurup olarak veriyorlar. Bu sırada beyaz kan hücrelerinin çok çok düşük olduğunu bu yüzden enfeksiyonun geçmediğini ama bu kadar az olmasının sebebini bulamadıklarını söylediler. Bende hemen sivastaki doktor ile görüştüm bana İstanbulda böyle hastası olduğunu ve tedavi ettiğini anlattı. Hastalığın ismi nötropeni imiş. Araştırdım çok moralim bozuldu. Bugün 5. Günümüz yarın doktorlar kan alacaklar hala düzelme yok ise ilikten örnek alıp bakmaları lazım genetik kan hastalığı olabilirmiş.. tedavi süresi uzunmuş. Dil bilmiyorum yani çat pat konuşuyorum eşimi asla almıyorlar tek başıma oğlumu idare etmek çok zorlaştı artık çocuk kendini yere atıyor napcağımı şaşırdım 😭😭 bu olay hastalık başına gelen varmııı ? Çok uzun anlattım kusura bakmayın