Lina_3520 Kızlar jenny willy 5 numara kullanıyoruz daha paket Alalı 15 gün olmadı 47.50 du bugün aldı eşim 59.90 Ödemiş zam mı geldi yine bilgisi olan var Mı
yaseminkcmn Lina_3520 evet ben de dün gittim zam gelmişti 60 tl idi 4 numarası. Bütün bebek bezlerine geldiği gibi ona da gelmiş. Ama diğer markalara göre yine insaflı davranmışlar gibi