Eger gunler cok uzarsa dikkat edin benim bebegimde 1,5 aylikken basladi once 3 sonra 5 sonra 10 derken 16 gun aralikli kaka yapti. Bu surecta tabi hep doktora gittik cerraha varana kadar. Bebegim huzurluydu aglama yoktu. Kakasi yok gibiydi. Bol bol gaz cikardigi icin de rahattim. Ama kakadan dolayi hep gaz oluyormus. Neyse en sonunda gastroentoloji doktoruna bi cocuk doktoru sonunda yonlendirdi 5. Ayda! Sadece anne sutu aldigi icin diyet uygulatti bana. Sut ve sut urunu kuruyemis tahin susam gibi. 1 ayda anca etki eder dedi. Gercekten 1. Aydan sonra hergun kaka yapmaya basladi. Siz de takip edin bu duruma benzer birsey olursa diyet yaparsiniz. Biz de cok gec teshis edildi ama 4 aya duzeldi bebegim:) 15 aylik olduk en sevdigimim yogurt:)